Fiindca am ajuns cumva la capatul inovatiei tehnologice, foarte rar apar produse si servicii pe care oamenii sa le adopte pentru utilitate. Exemple de produse noi si utile: telefonia, automobilele, curieratul rapid.
Companiile au ajuns azi la un echilibru din punct de vedere al calitatii si perfectiunii produselor. Nu ai cum sa oferi aceleasi produse ca ale concurentei daca nu ai o modalitate mai buna de a le vinde. Pentru a reusi in vanzari majoritatea vand emotii. Se ia un produs, se analizeaza ce emotie sau sentiment provoaca tintelor umane dupa care se aplica o campanie de marketing:
1. Se starneste in om amintirea unei emotii, a unei placeri, sentiment, dorinte
2. Se prezinta omului ca acel moment va fi maxim cu ajutorul produsului
Analizand reclame consecutive la TV am descoperit ca toate se folosesc de acest truc:
- reclama la sutiene si lenjerie intima construita sa iti starneasca pofta sexuala pe care sa o satisfaci la maxim cu produsele lor
- reclama la Orange care sa straduia sa lipeasca bucuria ofertelor de voce de bucuria sarbatorilor
- reclama la un brand de ciocolata care incerca sa maximizeze bucuria din familie prin placerea de a consuma bomboanele lor
Vrei sa vinzi ceva ? Trebuie sa-ti prezinti produsul ca un booster al placerilor din viata de zi cu zi. Ai sanse mari de reusita, pentru ca omul cauta momentele frumoase, de afectiune, iubire, stima de sine, placere, pe care le vrea in doze din ce in ce mai mari, si cumpara acele lucruri care li s-au intiparit in psihic (prin reclame) ca ii pot duce mai repede si mai mult spre momentele placute.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Postări populare
-
O sa incep prin a spune ca desi documentatia acestui examen pare simpla si cunostintele se asimileaza rapid, examenul nu este atat de usor...
-
Pentru examenul PRINCE2 Foundation am rezervat 50 zile de pregatire individuala, de pe 11 august pana pe 28 septembrie. In acest interval ...
-
Despre Apple Apple este o companie multinationala care a creat cunoscutele produse iPod, iTunes, laptopurile Mac, sistemul de operare OS ...
-
Dupa certificarea ITIL Foundation m-am hotarat sa detin si o certificare de management de proiect, pentru ca ITIL nu este destinat managem...
-
Ca plan de cariera mi-am propus sa evoluez spre management-ul unui business unit intr-o companie medie/mare. Pana acolo am nevoie de ITIL ...
-
De aproximativ cateva decenii focusul economiei nu mai este pe factorul tehnic, ci pe cel uman si al dezvoltarii serviciilor. In capitalis...
-
Foarte putini absolventi de facultate isi desfasoara activitatea in domeniul studiat. Angajatorii sunt din ce in ce mai putini interesat...
-
IT-ul, prescurtare de la "Tehnologia Informatiei", este o ramura tehnologica care se ocupa cu cercetarea si dezvoltarea modalita...
-
Fiecare proces de recrutare este finalizat cu selectia candidatului optim, care implica in mod indirect respingerea celorlalti aspiranti. ...
-
Criza de programatori pe piata de IT din Romania este doar de fatada. Nu exista o asemenea criza de personal. Salariile in IT au crescut d...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariu