- pentru a testa piata
- pentru a afla salariile reale pentru pozitia respectiva
- pentru a afla alte date pe care sa le foloseasca in diverse studii
- pentru a studia ce ofera candidatii mai buni, desi cauta un candidat mediu
- pentru a-si crea o baza de date cu viitori candidati
- pentru a-si justifica activitatea ca departament HR in cadrul unei companii
- pentru a-ti propune o alta oferta, asemanatoare cu cea din anunt
- sa ai o vizibilitate mai buna a pietei muncii (cerere si oferta), astfel incat vei stii cum a evoluat nisa ta, ceea ce te ajuta sa iei decizii de cariera
- sa te dezvolti personal astfel incat la urmatoarele interviuri te vei descurca mai bine
- sa te autoevaluezi, deci sa iti dai seama de punctele minus pe care lei ai si la care trebuie sa lucrezi
- cunosti companii, oameni, modele de business, lucruri care te ajuta sa vezi lucrurile din alta perspectiva
- sa detectezi neregulile si interesele neasteptate ale companiilor ceea ce te ajuta sa pui intrebarile necesare la urmatoarele interviuri
- sa iti evaluezi valoarea reala pe piata
- sa gasesti oferte mai bune legate de tipul de activitate, orar de lucru, locatie, remuneratie
- sa evoluezi in cariera, afland informatii (experienta necesara, cerinte) despre posturi la care nu esti inca eligibil
- sa te cunosti mai bine, pentru ca angajatorii te intreaba istoricul tau, motivele deciziilor si iti testeaza tipul de personalitate
Fiecare invitatie la interviu este in sine un succes, chiar daca nu se finalizeaza cu angajarea. Persoana care te invita este interesata de o discutie cu tine, si asa cum am aratat mai sus, ai doar de castigat din aceasta intalnire.

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariu